1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
  7. Przed autoryzacją i realizacją transakcji - sprawdź jej poprawność

  8. Serwis firma.wbs-bank.pl używa plików cookies. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.Więcej

KOMUNIKATY


Szanowni Państwo! Warszawski Bank Spółdzielczy informuje, że w dniu 21.12.2017 w godzinach 17.30-23.30 nastąpi przerwa serwisowa w działaniu Bankowości Elektronicznej.
Za niedogodności przepraszamy !
Warszawski Bank Spółdzielczy informuje, że w Systemie Bankowości Elektronicznej
po zalogowaniu udostępniony został KOMUNIKAT-Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/874 z dnia 20 maja 2015 w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych. Prosimy o zapoznanie się z treścią KOMUNIKATU i potwierdzenie tego faktu poprzez zaznaczenie
pola wyboru potwierdzającego AKCEPTACJĘ REGULAMINU.