1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
  7. Przed autoryzacją i realizacją transakcji - sprawdź jej poprawność

  8. Serwis firma.wbs-bank.pl używa plików cookies. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.Więcej

Komunikat


Informujemy, iż w dniu 14.05.2015 (czwartek) w godzinach od 16 do 17 wystąpią przerwy w dostępie do serwisu bankowości elektronicznej. Przerwy będą związane z prowadzonymi pracami konserwacyjno - aktualizacyjnymi i obejmą niedostępność serwisu w tym czasie. Przepraszamy za powstałe utrudnienia.

Warszawski Bank Spółdzielczy

Warszawski Bank Spółdzielczy informuje,że od 1 maja 2015 roku zmienia się Taryfa prowizji i opłat bankowych dla klientów indywidualnych i klientów instytucjonalnych.Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej www.bank-wbs.pl oraz w placówkach Banku.